Layout by Raion

12 stycznia 2018

Przeprowadzka

Z racji tego, że, jak wszyscy widzimy, blogosfera od dłuższego czasu powoli umiera, zdecydowałam się w końcu na zostawienie jej w spokoju. Już dość długo skupiam się w szczególności na publikowaniu na Wattpadzie, niedawno pojawiłam się też na Sweeku i muszę przyznać, że jest to o wiele przyjemniejsze niż blogspot.
Wszystko, co udało mi się stworzyć, będzie pojawiać się więc na Wattpadzie i Sweeku. Wszędzie mam ten sam nick – Vesna Might – i będzie mi miło, jeżeli uda się z Wami tam złapać. Zaglądajcie, piszcie, czytajcie, co tam chcecie!
Pozdrawiam cieplutko ;)

4 komentarze:

  1. O nie! Chciałem zacząć czytać, ale Wattpad mnie niesamowicie odstrasza. Mogłabyś publikować rozdziały też tutaj?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, Wattpad jest okropny. Prawie zupełny brak formatowania, po pierwszej publikacji miałam wrażenie, że strona bierze mnie za idiotę, który wszystko pisze ciurkiem. Także wolałabym czytać opowiadanie tutaj.
    ~Zorana z Niedopowiedzianych historii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wattpad ma być chyba przede wszystkim szybki i wygodny, czyli nie bawimy się w formatowanie ;p A co do reszty, to łatwo się przyzwyczaić. Mnie najwygodniej się czyta na telefonie albo tablecie, mniej na komputerze i bardzo to lubię. Nie taki Wattpad zły ;)

      Usuń